Často kladené otázky

ZÁKLADNÍ PROČ

Proč nakupovat u nás?

Je to jednoduché. U nás komunikujete česky a platíte české firmě. Odpadá riziko, že za své peníze neuvidíte svoje zboží. V případě zahraničních subjektů navíc ze svých peněz platíte různé přepravní sklady, dopravné, provize obchodníků a mnoho dalšího! U nás to odpadá, protože Vám zajistíme nákup zboží přímo od zdroje (výrobce či dodavatele). A hlavně od nás dostane zboží s dopravou ZDARMA bez dalších poplatků a přitom Vám zachováme stejnou kvalitu zboží. Stačí si jen vybrat zboží a zbytek za Vás zařídíme my.

Proč jsou ceny tak nízké?

Je to jednoduché. Dodáváme zboží totiž přímo od výrobců z Číny, a proto můžeme nabídnout velmi nízkou cenu. Odpadají drahé náklady na skladování, dopravu a také zisk distributorů, prostředníků, obchodů a obchodníků. Naše produkty jsou až o 70 % levnější než podobné produkty v kamenných obchodech.

PRODUKTY

Jaká je dodací lhůta?

Všechny produkty jsou výrobcem odeslány do 24 hodin od zaplacení. Skladové produkty v ČR dodáváme do 3-5 dní. Produkty skladem dodává výrobce v rozmezí 14-35 dní Doba dodání začíná v den připsání částky na náš bankovní účet. Přesněji je napsaná vždy pod produktem, který objednáváte. Je to z důvodu, že chceme poskytovat ty nejlepší ceny, a proto si na produkty musíte počkat. V nákupních obdobích se doba dodání může prodlužovat vlivem vytížení dopravců.

Jsou výrobky skutečně kvalitní?

Všechno zboží, které přidáváme na náš internetový obchod, je ověřené a kvalitní. Vždy předtím, než se rozhodneme přidat nové produkty, tak je nejprve objednáme od našich dodavatelů v Číně, abychom vyzkoušeli a otestovali kvalitu, materiál a zpracování produktu. Jakmile produkt projde naší kontrolou, můžeme ho uvést do prodeje. Každý z našich dodavatelů je ověřený a poskytuje nám záruku v případě, že by se se zbožím cokoliv stalo, nebo došlo poškozené.

Zásilka nedorazila kompletní, proč?

Nebojte, je to schválně z důvodu nejlepších cen. Pokud jste si objednali více různého zboží, může být takový nákup rozdělen do více zásilek, jelikož zboží pochází od různých dodavatelů. Buďte bez obav, zbytek objednávky k Vám brzy dorazí.

Je u zboží český návod?

Bohužel NE, protože se jedná o přímé dodání od našich dodavatelů. Nebojte v případě Vašeho zájmu Vám ho zašleme.

PLATBA

Proč je platba jenom předem na účet nebo platební kartou?

Opět, abychom mohli poskytnout ty nejlepší ceny přímo od výrobců, musíme je zaplatit dopředu, a proto nejde zboží objednat na dobírku. Nebojte všechno zboží jsme za Vás vyzkoušeli máte od nás garanci vrácení peněz.

Co znamená GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ?

Každou zásilku před odesláním máte automaticky pojištěnou za minimální cenu 29 Kč, protože naším cílem je maximálně uspokojit koncového zákazníka. Tímto pojištěním Vám garantujeme vrácení peněz v případě, že Vám zásilka nedorazila nebo se zdržela na celnici. Zákaznický servis funguje pravidelně každý pracovní den od 8:00-16:00. Odepisujeme na všechny dotazy od zákazníků a případné reklamace řešíme urgentně.

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud zboží ze zahraničí obdržíte poškozené, nefunkční nebo se během dvouleté záruční doby u zboží vyskytne závada, máte samozřejmě právo na jeho reklamaci. Jak přesně postupovat při reklamaci naleznete v sekci REKLAMACE.

Musím řešit CLO a DPH?

Ne, u nás nikdy DPH ani CLO neřešíte. V případě nutnosti platby DPH či CLA za Vás ZDARMA vše vyřešíme a CLO či DPH na své náklady uhradíme.

Zasíláte zboží na dobírku?

Bohužel NE. Abychom mohli poskytnout ty nejlepší ceny přímo od výrobců, musíme je zaplatit dopředu, a proto nejde zboží objednat na dobírku. Nebojte, všechno zboží jsme za Vás vyzkoušeli a máte od nás garanci vrácení peněz.

DOPRAVA

Odkud posíláte zboží?

Máme různé dodavatele v Asii, ale primárně v Číně, kde se vyrábí většina celosvětové produkce veškerého zboží. Je to z důvodu, že chceme poskytovat ty nejlepší ceny.

Kdo doručuje balíček?

Balíčky doručuje Česká pošta nebo kurýr společnosti Intime přímo na vaši adresu, případně je uloží ve své úschovně a dá vám pokyn k vyzvednutí. Minimální doba úschovy balíčku u České pošty je 14 dní, tu ale ve většině případů prodlužují na 1 měsíc.

BONUS PROGRAM

Jaké jsou výhody BONUS PROGRAMU?

Při registraci do BONUS PROGRAMU Vám na Váš účet přičteme vždy 5 % z hodnoty vašeho nákupu ve formě ATRAKTIVO korun. Za nasbírané ATRAKTIVO koruny pak můžete nakupovat libovolně z naší nabídky. Navíc při opakovaném nákupu není nutné znovu vyplňovat všechny údaje. Vytvoříme Vám profil, ve kterém budete mít přístup k seznamu současných i uzavřených objednávek.
Máte další dotazy? Kontaktujte nás!