• Není to pravidlem, ale někdy se stane, že musíte svoji objednávku reklamovat, protože k vám nedorazila nebo byla poškozena
  • Chápeme, že zasílat zboží zpět na reklamaci dodavateli do Asie není úplně nejjednodušší, proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizovat reklamace za Vás
  • Od nás máte GARANCI, že Vám pomůžeme zpracovat reklamace a to i v případě, že se zásilka ztratí při přepravě. Nejčastěji formou vrácení peněz přímo na Váš účet
  • Nemusíte se o nic starat, veškerou odpovědnost bereme na sebe a maximálně Vám vyjdeme vstříc
  • Naším cílem je maximálně uspokojit koncového zákazníka. Zákaznický servis funguje pravidelně každý pracovní den od 8:00 do 16:00. Odepisujeme na všechny dotazy od zákazníků a případné reklamace řešíme urgentně.

Jsme tady pro Vás!

Váš tým